Projekter: Stor blomsterkrans

I starten af august skulle Louise og jeg til modeshow i KBH. Til dette ville vi gerne gøre lidt ekstra ud af det, så jeg købte lidt kreativt til at pynte på hovedet. Jeg endte dog med slet ikke at bruge den, men derfor skal i jo ikke gå glip af processen. Jeg elsker selv blomster-kranse / -kroner, og specielt her når efteråret officielt er over os er det væsentligt at stadig holde garderoben frisk.

Alle de ting jeg har brugt til denne krans er købt i panduro til omkring 20 kr., så det er lige til at komme over. Dog havde jeg en lim-pistol i forvejen så det gjorde hele processen lidt lettere

Jeg bestemte mig for kun at bruge de hvide og ellers varme farver. Dermed brugte jeg slet ikke de pink eller lyserøde, da jeg syntes at det blev mere passende til efteråret. 


Jeg er blevet ret glad for resultatet, men det er nok ikke en jeg vil gå med til hverdag. Det bliver nok mere en ting jeg kommer til at bruge til fester og lignende. Dog regner jeg med at jeg vil lave en mindre og mere distræt udgave, så hold øjnene åbne i fremtiden.

xx Rikke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar