Mode og trends: Boyfriend jeans

Jeg havde alligevel aldrig troet at tendensen med boyfriend jeans ville ramme mig, men det gjorde den, og jeg er virkelig blevet fan. Jeg er helt vildt med alle de muligheder der er for at dresse det afslappede look op med noget feminint. Jeg ville ønske jeg kunne rocke alle understående outfits. 
 For et par dage siden bestilte jeg selv et par boyfriend jeans hjem fra asos (nedstående billede), og jeg glæder mig meget til de kommer, så jeg kan se, hvorvidt jeg overhovedet kan bære dem - Det er jo ikke til at vide, om jeg ligner en total klovn i dem, hehe. Jeg er ikke fan af det farvede mønster ved lommerne, men bukserne kostede kun omkring 160, og jeg er sikker på jeg nok skal få det til at fungere med løsthængende trøjer, så er der jo ikke en sjæl, der opdager det. Jeg vil, som alle andre, style dem med store og chunky sweaters, løse t-shirt og blazere. Dertil vil jeg sætte en masse smykker og måske feminine sko eller støvler til. 
 Til sidst; En yderst yndig frøken, der efter min mening virkelig forstår at rocke sådan et par jeans. Gid det bare var mig. 

xx Louise. 

2 kommentarer:

  1. Synes boyfriend jeans er så fine!!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Elsker også boyfriend jeans!
    Kig gerne forbi på min blog: http://annasvarer.blogspot.dk :)

    SvarSlet