Projekter: Flaske makeover

For et godt stykke tid siden købte jeg et par grønne flasker i en lokal genbrug. Fem kroner per stykker er jo ingenting. I et stykke tid stod de til pynt i min vindueskarm, men efter nogen overvejelser fandt jeg frem til, at de slet ikke passede ind til resten af mit værelse. Derfor pakkede jeg dem ned og gemte dem godt væk. Lige indtil jeg fik en fremragende idé, som jeg havde fundet inspiration til på en instagrambruger. Jeg fandt min gamle malekasse frem, og begyndte straks at male dem hvide. 
Jeg er meget glad for resultatet af de nye flasker, og de pynter langt mere end de grønne gjorde. Hvis I ikke lige har sådan et par gamle flasker til rådighed, så brug vinflasker eller lignende flasker lavet af glas. Det er super let at lave, men hver forberedt på, at I skal bruge en del maling. Mine har fået maling en fire-fem gange, og også et par gange i bunden, og det øverste af flasken indvendigt. 


xx Louise.

1 kommentar: