Musik: Albummer

Her det næste stykke tid udgiver "alle" efterhånden et album. For at finde rundt i hele den verden, vil jeg lige dele de nye som jeg allerede nyder, og de kommende jeg glæder mig til. 


I juli udkom Jay Z's album Magna Carta - Holy Grail. Dette album er en lidt voldsom omgang, men den er hver at give lyt, hvis man godt kan lide Jay. Min favorit end til videre pladens navngiver Holy Grail. I denne sang hører vi den smukke stemme som bærer navnet Justin Timberlake.
Og når man snakker om guden.


Justin kommer selv snart med sin anden del af hans album. Som i nok kan huske, så kom han med et album for kort tid siden, hvorpå vi kunne finde suit and tie, mirrors og mange andre. Men dette var kun anden del af hans come-back plade, og jeg sidder spændt og venter. 


Indtil at vi får den at høre må vi finde os i noget af det andet der allerede er udkommet. Bl.a. Yours Truly af Ariana Grande. Dette album udkom for ca. en uge siden, og det har kørt på repeat lige siden. Det er noget helt andet end Jay Z og Justin, men det bringer den perfekte blanding af motown og diva-vibe. Det er hendes første plade, men det gør den bestemt ikke dårlig.

Udover disse så finder vi store navne som Katy Perry, One Direction, Lady Gaga og Miley Cyrus. Og dette er oven i købet kun de helt store. Der er meget i vente, og meget at glæde sig til. Forhåbentligt. 

xx Rikke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar