Mode og trends: Striber

    I perioder har jeg det med at blive besat af en bestemt trend. Først faldt jeg for neongrøn, og købte stort set alt i den farve. Hen over sommeren blev jeg vild med hvid, og købte alt fra trøjer, bukser og leder stadig efter et par hvide sko. Nu er jeg blevet helt vild med striber, og kan slet ikke få nok. Hver gang jeg kan se striber indenfor nærmeste omkreds, bliver jeg nødt til at se, hvad det er - Og i de fleste tilfælde ender jeg med at købe det. 
To af mine favorits items. Nederdelen er tre år gammel, og købt i Spaninen med min familie i en sommerferie. T-shirten er det nyeste stykke tøj med striber, som jeg købte i sidste uge. Den er fra H&M, og kostede ingen penge. Den er lavet af det blødeste stof, og så er jeg ret vild med v-halsen (som også har været en tidligere besættelse). 
Jeg er rigtig glad for begge dele, og er sikker på jeg får brugt trøjen mindst ligeså meget som jeg har brugt nederlden. 

xx Louise. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar