Mode og trends: Outfit 260913

Det er ved at være et stykke tid siden vi har fået blogget, så i anledningen af at mit morgenmodul lige er blevet aflyst, tænkte jeg at det var en oplagt mulighed for at hive min søster med ud, og klikke et par billeder. Kan I se noget forandret? 
 Det er selvfølgelig mit hår! Endelig fik jeg det farvet, og selvom jeg måtte slippe en god sjat penge, så tror jeg nok jeg skal blive glad for det. Sidste år da jeg fik det hvide hår var det meningen at jeg skulle have ramt denne farve, men uden held - Derfor tror jeg nok jeg skal blive glad for den her farve, så snart den lige er faldet til, og er blevet vasket nogle gange. Ulempen er nok bare, at min udgroning vil blive KÆMPE i den her hårfarve. Men den tid den sorg. 
Den grå hårfarve får mig til at ville gå i sort, udelukkende. Jeg synes det er sådan en fin kontrast til hinanden. Men nu skal jeg jo også passe på jeg ikke bliver emo-look-a-like! 
Hvad synes I om min nye farve? 

xx Louise. 

1 kommentar:

  1. wow! det kan godt være at du måtte af med en god sjat penge men det er virkelig også blevet godt! elsker det. og cool outfit!

    xxx
    lindapochinda.blogspot.dk

    SvarSlet