Personligt: Studietur

Puha, long time, no see! Men nu er jeg i hvert fald tilbage på vognen, og er forhåbentlig klar til at blogge, med en masse new ins og mange gode oplevelser på bagen. 

La mezquita
Nerja 
Balcón de Europa 

Ugen inden efterårsferien blev det min klasses tur til at rejse på studietur. I april havde vi besøg af en flok spanske elever, som skulle bo hos os én uge. Og i uge 41 blev det så vores tur til at besøge dem. Vi rejste afsted søndag, og skulle være lettet fra Kastrup klokken 20.00. Men sådan endte det ikke - Flyet var aflyst, og vi måtte alle tage en enkelt overnatning på hotel hilton - not bad! Vi klagede i hvert fald ikke. 
Meningen med denne udveksling var at vi skulle opleve den spanske kultur, ligesom de skulle med den danske. Jeg boede heldigvis hos en sød pige, Irene. Hendes familie var også rigtig sød, og de lod mig rigtig opleve den spanske kultur, der er meget anderledes fra den danske. 
Hver dag var vi på ture, og jeg synes vi har set nogle rigtig flotte ting. Lørdag var "fridag", og jeg tog med Irene og nogle andre danske og spanske elever til Nerja, hvor vi badede og besøgte Balcón de Europa, der er nok af noget af det smukkeste jeg nogensinde har set - Wow!! 

Selvom vi havde en rigtig hyggelig tur som klasse, så var det altså bare uhyggeligt rart at komme hjem og smide sig i sin egen seng, og ikke mindst få en leverpostejsmad.

Jeg ville rigtig gerne vise jer mange flere billeder, men da jeg ikke selv har taget særlig mange, har jeg desværre ikke mulighed for det. 

xx Louise. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar