Personligt: B-day brunch

Fredag den 23 august fyldte jeg 19 år. I den anledning inviterede jeg 4 af mine bedste veninder på besøg til brunch. Jeg havde købt stort ind, og forberedt alt, der hører sig til en vaskeægte brunch; amerikanske pandekager, crossanter, scramble eggs, brunchpølser, bacon, yoghurt med müsli og en frygtelig masse frugt. Derudover havde jeg forsøgt med mig et lave, de meget populære, macarons. Udseendemæssigt kan man ikke ligefrem sige, at de blev vellykkede, men smagsmæssigt kan man sagtens. De smagte rigtig lækkert, og var også populære hos gæsterne, og ikke mindst min familie. 
Vi havde en rigtig god dag, hvor vi hyggede os og fik vendt hele verdenssituationen. Det er ikke så tit vi er samlet alle sammen, og derfor var det rigtig hyggeligt at ses igen. Om aftenen var vi tre piger, der tog i byen og dansede til sent på natten. Alt i alt havde jeg en fantastisk fødselsdag, og er så glad for, at mine veninder ville være med til at fejre mig. 

Opskrift på de fine macarons kommer senere på ugen, så stay tuned! 

xx Louise. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar