Hvem er vi: Rikke


Hej allesammen.
Mit navn er Rikke og jeg er den anden del af bloggen. Jeg er 18 år, men fylder 19 om en små to måneder. Jeg går på HTX, hvor jeg går på linjen teknologi og design, som lyder meget mere fancy end det egentlig er. Udover skole foregår meget af min hverdag på internettet da jeg er afhængig af youtube. Udover at sidde foran min computer hele dagen, så arbejder jeg i Spar og gør ellers hvad jeg kan for at nyde tiden sammen med mine venner. Jeg er et rodehoved, ekstrem chokoladeelsker og går meget om i film og serier. Jeg gør hvad jeg kan for at være rar og udadvendt, og i den forbindelse gør jeg også alt for at være den optimale mig. Min dovenskab gør det dog en gang imellem lidt svært. 

Jeg bor alene i lejlighed, men dette er forholdsvis nyt. I april dette år tog mine forældre det store skridt at flytte til København, og jeg blev tilbage i Vestjylland for at blive færdig med skolen. Jeg har to ældre søskende, som bor i Århus og Aalborg. Min familie kan dermed repræsentere det meste at den danske geografi, dog er samlingspunktet endt i hovedstaden. 

Her på bloggen vil jeg dele mine interesser, og ellers prøve så godt jeg kan at skrive noget der fanger jeres interesser. Jeg glæder mig rigtig meget til at blogge og selvfølgelig at høre fra jer.

xx Rikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar