Hvem er vi: Louise


Hej Allesammen. 
Mit navn er Louise og jeg er den ene halvdel af bloggen. Jeg fylder nitten og sytten dage (yes). Jeg holder rigtig meget af at blogge, og har haft mange forskellige solo-blogs, men er nu gået sammen med Rikke. 
Jeg er blondine med stort B (selvom jeg er afbleget er jeg altså blond i virkeligheden). Jeg er 180cm høj, og nyder ikke altid lige meget af det. Sammenlignet med min passion for mode er mit arbejde nok det mest u-fashionable nogensinde; jeg arbejder i centralkøkkenet, hvor jeg vasker op, all day, everyday - Men det er meget gode penge, og det er jo det, der tæller. 
Jeg elsker at rejse, både storbyferie, men bestemt også badeferie. Jeg holder meget af søde sager, hvilket bestemt ikke er til min fordel. Men jeg er også meget glad for det såkaldte healthyliving, og prøver derfor at finde en balance mellem de to. Lige i øjeblikket venter jeg på at begynde mit sidste år, 3g, på gymnasiet, hvor jeg læser spansk og engelsk. Min drøm er dog at studere på TEKO, da min store passion, som sagt, er mode, design og trends. I en lang periode holdt jeg meget af at fotografere, og var sikker på, at min kald i livet var kameraet. Den idé kom jeg dog hurtigt fra, da jeg var på brobygning hos medieproduktionen, og skulle photoshope forskellige ananaser sammen til et frugthoved. 
Mine allerbedste venner kan tælles på en en enkelt hånd, og jeg knuselsker dem. Men hellere få gode og tætte, frem for mange bekendte. Min søster er den person jeg kan skændes allermest med, men derimod er det også hende jeg har de bedste stunder med. 

På bloggen vil emnet "At miste", være til at finde.  Det kommer af, at jeg selv ved, hvordan det er at miste den person man står tættest på; nemlig min mor. Målet med lige præcis dét emne er ikke blot at "blogge det ud", men derimod hjælpe andre i lignende situation. Der findes for lidt hjælp til de, der oplever det på nært hold. Men meget mere om det i et seperat indlæg. 

Jeg glæder mig rigtig meget til at blogge, og forhåbentlig vil I give os en masse respons tilbage. 

xx Louise. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar