Mode og trends: Peplum

Andet indlæg under min serie med "obsessions". Jeg er nemlig kommet i en ny periode. Og denne gang gælder det altså peplum. 

I øjeblikket har jeg seks peplumtrøjer, som jeg alle er meget glad for. Dog er jeg især vil med den første i øvereste række og den sidste i nederste. Den grå er købt på ASOS, og den stribede (tidligere besættelse) er købt på tilbud i Ginatricot. Desværre er jeg meget kuldskær, og derfor skal jeg altid helst have en cardigan eller jakke over disse tynde sager i vintermånederne, og jeg synes måske lidt hele ideen om peplumtoppen går lidt af det. Men jeg er meget glad for dem alle, og bruger dem også ofte når jeg går i byen. Min søster mener ikke jeg bør udvide samlingen mere, men nu tager jeg til København i eftermiddag, og måske jeg falder over en lille peplum top mere, hvem ved? 

xx Louise. 

1 kommentar:

  1. peplum toppe er også bare så fine!
    Jeg kan virkelig godt lide de 3 sidste, især den den i midten er virkelig sød ^_^

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet